24 Kasım 2018 Cumartesi

Nasrettin Hoca Fıkrası #1

NASRETTİN HOCA FIKRALARI #1

Peştemal:

Timur ile hoca bir gün hamama giderler. Hoşbeş ederken Timur , Hocaya sorar :
"Hoca ben köle olsam bana kaç para değer biçerdin"
Hoca:
"Ben bu işin tellalı değilim ama bir 15 akçe ederdin!"
Bu laf üzerine timur sinirlenir "hoca senin dediğini kulağın duyuyormu sadece bu peştemal 15 akçe ederbe"
 Hoca hiç istifini bozmadan:
"Ben zaten peştemale biçtim bu fiyatı" de...







Nasılda akıllandın:

Hoca hana girer. Yiyecek  birşeyler söyler. Sadece balık olduğundan  balık alır. Başka adam gelir, oda yiyecek birşeyler ister. Usta adamla baligi paylaşmasını ister.
Hoca der ki
"Balığın başını yiyen akıllanır ondan başını ben yiyorum"
Adam: 
"olmaz ben yiyeceğim" hoca tamam der gövdesini yer balık  biter.
Adam:
"Sen gövdesini yedin doydun ben başını yedim doymadım " der 
Hoca bak nasıl akıllandın der:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder